Julen kom tidigt i år.

En av de sämsta dagarna på mycket, mycket länge idag. Så kom posten. Jag har fått en cd-skiva med ett band som heter Spiral Motion, albumet heter Escapism. Både namnet på bandet och albumtiteln känns väldigt aktuellt för mig just idag.

Jag har aldrig hört dem – det vet jag – men bandnamnet känns så vansinnigt bekant och jag fattar inte varför. Inte vet jag vem som är så vänlig att de skickar musik till mig heller, men vem som än har gjort det hade osedvanligt bra timing.

Har precis satt i skivan i datorn, ska lyssna och återkommer senare med åsikter. (har hört första spåret och det kan vara så att jag är lite kär)

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, musik och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

