Men åh!

Det är ju så bra! Sådär melankoliskt, hjärtslitande och liksom mörkt och hennes klara röst är en sån schysst kontrast mot det där mörka, och det faktum att det är män som körar bakom hennes leadsång är bara så jäkla bra.  Texterna talar till mig, kanske extra mycket just idag.

(men vem vem vem skickar musik till mig? jävlarihelvete vad nyfiken jag är. har också en gnagande känsla av att jag borde veta, att det är nått jag förbiser. vafan. huvudet funkar inte – men musiken är bra. grannarna reagerar och säger ”du spelar så märklig musik, men det är ju bra grejer”, och jag kommer att tänka på när Drottningen och Josh hade varit här och jag poppade Angra riktigt högt och det var nån som inte ens bor i mitt hus som kastade sten på min balkong och sa ”Vad är det för nått du spelar? Det är ju skitbra ju!” och jag kunde inte annat än hålla med. musik är fan livets essens.)

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, musik och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

