En bra elfte september.

Idag är en sån dag som jag borde skriva om Twin Towers och Anna Lindh och FRA och all annan skit som pågår i världen, men det går faktiskt inte.

Trots migrän och allt så har jag haft det så fantastiskt bra, jag har världens bästa vänner (Tack J! Alltså… På riktigt – vad du är viktig för mig!) och jag har suttit i sju timmar och tagit emot ett femtesteg och det är så vackert och jag har Gud i mig och runt mig och överallt. Och så fick jag ett brev idag, ett brev som jag väntat på i veckor men som kom lagom när jag hade släppt taget om det och försonats med tanken på att det sker när det är tänkt att det ska ske och inte när jag tänker att det ska göra det. Ja jävlar ja. Det blir ju så bra.

Det här inlägget postades i 12-stegsprogrammet, Anonyma Alkoholister, det som händer inuti, FRA, fysisk smärta, Into Action, kärlek, Lex Orwell, narkomani, personligt, relationer, utveckling. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till En bra elfte september.

  1. Ping: Rick Falkvinge (pp) » Fyra dagar kvar - Riv upp, gör om, gör rätt

  2. Ping: Erik Laakso | På Uppstuds » Mitt tal om FRA-lagen

Kommentera

