Det sitter på insidan.

I natt drömde jag om ett skånskt hiphop/reagge-band (länken är till en video och det är katastrofalt dålig kvalitet, men jaja) och om min exman. Det sistnämnda har faktiskt inte hänt på väldigt länge. Drömmen om min exman var allt annat än trevlig och jag vaknade i total panik, gick upp och duschade trots att klockan inte var mer än halv fem och sen gick jag och satte mig här. Känslan efter drömmen sitter kvar. Pulsen går upp så snart jag tänker på det, känner mig fortfarande smutsig trots att jag stod i duschen i över en timme. Så jävla obehagligt.

Det här inlägget postades i det som händer inuti, fysisk smärta, känslomässiga övergrepp, personligt, relationer, sexuella övergrepp. Bokmärk permalänken.

Kommentera

