Idag är det synd om mig. Lite i alla fall.

Nu har förkylningen landat hos mig med, och den i kombionation med en rygg som sagt upp sig (igen) gör att jag faktiskt tycker att det är ganska synd om mig i dag. Jag ska lägga mig i soffan och dö en smula (och äta glass) innan jag ska ha sponseeträff, men jag läste hos Herr Betnér och blev bara tvungen att rekommendera er att göra detsamma. Han är ju bra ju.

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, bloggar, bra sagt av någon annan, svammel, tips från coachen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

