Karlssons klister hjälper nog inte.

Jag vill laga oss, men jag vet inte hur eller vad jag ska göra. Din hand i min idag och jag kände mig bara falsk och fel, för jag vet inte var jag har dig och jag vet inte vad jag ska göra och jag vet inte vad du förväntar dig av mig och jag vet ingenting.

Aldrig har jag haft någon närmare mig än vad du var, aldrig har jag delat precis allt med någon på det sätt som jag hade förmånen att göra med dig, men någonstans hände något och det blev fel och jag är så ledsen – för du fattas mig.

Vad gör man när en vänskap går sönder?

Det här inlägget postades i det som händer inuti, personligt, relationer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

