I mitt sovrum 19:56

* 1 st säng (140 cm bred)

* 3 (!!) sängbord

* 1 st hörnsoffa med tillhörande bädd-del (det är en bäddsoffa)

* 1 st bokhylla i tre delar – varav 2 vitrinskåp

* 1 st tv-bänk

* 1 datorbord

* 2 datorer (en trasig)

* 1 st kontorsstol på hjul

* 1 st lagerhylla

* En miljon soffkuddar och lika många ouppackade flyttlådor

Jo, ni förstår, jag skulle få nytt golv i vardagsrummet och köket, alltså var möblerna tvungna att få plats någonstans – det blev i mitt sovrum. Detta har till resultat att jag fått klättra in till sängen och även klättra till datorn, men IDAG BLEV GOLVET KLART!

Snart, snart är mitt sovrum ett sovrum igen. Med lite tur samt blod, svett och tårar.

Det här inlägget postades i bara så, svammel. Bokmärk permalänken.

Kommentera

