Nu så.

Jag sitter ihop. Jag är en enda. Jag är min kropp. Min kropp är jag.

Det här inlägget postades i bara så, det som händer inuti, kärlek, utveckling. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu så.

  1. Mormor vädervax skriver:

    Karlssons klister! Works every time I tell you! =)

  2. Ysabell skriver:

    Mormor Vädervax, tja…kanske det. Den här gången var det nog mer…mandelmassa, olja och taggtråd. Men det blev ju bra ändå! 🙂 Kaffe ska jag bjuda hem dig på när jag har kommit i ordning, jag är ju ta mig sjutton aldrig hemma – får psykbryt på det här. Nåja, det blir bra. Snart. 🙂

  3. Thomas Tvivlaren skriver:

    Litet inlägg. Stor substans.

    *kram*

Kommentera

