Yey!

Åååååååhhhhh vilken daaaaaaaag!

Jag talade (och det blev väl bra trots att jag inte tyckte det själv), men det mest fantastiska var liksom själva andan i lokalen – och så David B förstås. (klicka på länken så kommer ni till en sida med AA-talare. I den vänstra spalten finns David – bland andra. I den högra är min pappa faktiskt)

Ja jösses. Jag skulle vilja skriva massor, men jag behöver verkligen vila en stund innan jag ska iväg och jobba. I morgon ska jag ju tatueras gudbevars.

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, 12-stegsprogrammet, alkoholism, Anonyma Alkoholister, beroende, Into Action, kärlek, pappa, personligt, tips från coachen, utveckling. Bokmärk permalänken.

Kommentera

