Rubriker är överskattat när man bara skriver blaj.

Mest av allt skriver jag för S’s skull. Hon hävdar att hon inte har nått liv och att hon struntar i vad jag skriver bara jag skriver nått alls. Då får det vara så just nu.

Ja jo nej, alltså det blev ju ingen tatuering idag – det blir på tisdag i stället. Nåja, lika bra det tänker jag, jag är vansinnigt trött efter seminarie och jobb igår. Har haft studiegrupp idag och kvällen kommer att bestå av vila, vila, vila. Min rygg är för övrigt typ av igen. Det är värdelöst.

(undrar vad det är jag gör som gör att jag måste gå av på mitten?)

Det här inlägget postades i bara en tanke..., bara så, fysisk smärta, svammel. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Rubriker är överskattat när man bara skriver blaj.

  1. Mormor vädervax skriver:

    Jag antar att du fick rycka in istället för mig igår? Jag har åkt på magsjuka. Jättekul….inte! Blir mycket jobba för dig framöver. Jag hänger inte i mer än max två veckor till. Sen är det mammaledighet. Klacklöst är absolut att rekommendera för ryggen. Det har jag kört med av uppenbara anledningar. Skönt att komma hem med normala fötter efter ett pass. =)

Kommentera

