Sova tycks överskattat det med.

Japp, nu är klockan kvart över sex på morgonen och jag har ännu inte somnat. Ont i ryggen bortom all beskrivning och min tillit till människor har fått sig ännu en törn under kvällen. Nåja, det är bara att bryta ihop, vara ledsen, svära lite, räta på ryggen, höja blicken och bemöta med kärlek och gå vidare. Amor vincit omnia är ju något jag tror benhårt på – alltså att kärleken övervinner allt. Jag vägrar bli bitter.

Nåväl, Gud är med mig, Ricky ljuder ur stereon och hunden gullar med mig – det blir bra det här.

Om tolv timmar ligger jag under nålen igen. I love.

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, bloggar, fysisk smärta, musik, personligt, smärta, tatuering, tips från coachen. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sova tycks överskattat det med.

  1. Anna h skriver:

    Lilla gumman, jag skickar dej massor av kärlek och en bön om att din smärta ska lindras. Var rädd om dej Pia och försök att lyssna till din kropp. Kramar Anna.

Kommentera

