…och nu blir det reklam igen.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

Josh for president.

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, bloggar, bra sagt av någon annan, hallå eller!, men för i helvete!, tips från coachen. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till …och nu blir det reklam igen.

  1. Uffe skriver:

    Nja, det beror väl mest på om man köper allt det övernaturliga tjaffset, vilket är vad jag siktar på med min kritik. Om man tror att Jesus helt enkelt var en snubbe, en vanlig, vis människa som inte gick på vatten, väckte döda etc, då är det faktiskt en annan sak, anser jag. 🙂

    Så egentligen är det inte tron på Jesus i sig som är pantat, men att däremot tillskriva honom en massa övernaturliga egenskaper, det är ju ganska fånigt. 🙂

  2. Ysabell skriver:

    Uffe, jag hajar hur du menar.

  3. Thomas Tvivlaren skriver:

    Han är onekligen en rolig fan och får till det inläggsmässigt mer eller mindre jämt. *avis*

Kommentera

