Ysabelle gör som alla andra.

När jag startade den här bloggen (min femtioelfte i ordningen eller nått sånt) så hade jag rätt bra koll på vilka som läser, men nu har jag helt tappat kollen.

Så.

Vem är du som läser?

Hur hittade du hit?

Kommer du tillbaka, och i så fall, vad är det som får dig att göra  det?

Jobbar du, och i så fall med vad?

Var bor du?

En vacker dag kanske jag gör som alla andra och öppnar en frågelåda också. Den som lever får se.

Men nu då. Jag är ju nyfiken!

Det här inlägget postades i bara så, hallå eller!. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ysabelle gör som alla andra.

  1. Thomas Tvivlaren skriver:

    Lång och trogen läsare…även om det är högst infrekvent och stötvis (vilket gäller generellt för hela bloggosfären som nu är så stor att det är svårt att hinna med ens de man tycker bäst om) och även om jag ibland missat att du börjat på ny kula. 🙂

    De andra sakerna tror jag du vet.

Kommentera

