Joråsåatt.

Mitt när jag är som lyckligast så blir jag bestulen. Någon stjäl min ryggsäck, och i den ligger mina nycklar, mitt körkort och kontokort, en del kläder – och min bok. Min ”Anonyma Alkoholister”, min Stora Boken. WTF?!! Det är min bok, för i helvete.

 

Jävla skitapor.

Det här inlägget postades i 12-stegsprogrammet, bara så, hallå eller!, men för i helvete!, personligt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Joråsåatt.

  1. Snurre skriver:

    Jag förstår att det känns skitjobbigt, men tänk OM din stora boken hamnade i händerna på en person med missbruk som fick sig en tankeställare att kanske ta tag i sitt liv?
    Tänk om?? 😉
    Då har DIN bok gjort stor nytta…
    Kram!

Kommentera

