Från själviskhet till…

Jag tycker faktiskt väldigt synd om mig själv för att jag är sjuk, och självömkan klär mig inte alls. Alltså måste jag göra någonting åt det, så nu ska jag svälja allt det här gnället och så ska jag diska i stället. Mycket bättre.

Det här inlägget postades i bara så, hallå eller!, men för i helvete!, offerkofta: på, svammel. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Från själviskhet till…

  1. Thomas Tvivlaren skriver:

    Man har rätt att ömka sig när man är sjuk ju… Krya på dig!

  2. Gwenelda skriver:

    What a plesruae to find someone who thinks through the issues

Kommentera

