…och nu blir det reklam.

Jag följde hennes tidigare blogg slaviskt, och när jag fick veta att hon bloggar igen på ett annat ställe och med en helt annan inriktning så ilade jag genast dit. Välkommen till en blogg som är lika slipad och intelligent som vanligt, och dessutom mer innerlig och naken på ett sätt som bara gör den bättre än jag trodde var möjligt. Jag trodde inte hon kunde vara bättre än hon var på sin tidigare blogg. Jag hade fel.

Här finns Linda. Marsch iväg och läs!

Det här inlägget postades i ...och nu blir det reklam, barn, bloggar, bra sagt av någon annan, hallå eller!, tips från coachen. Bokmärk permalänken.

Kommentera

