Som ett oskrivet blad.

Jag är alldeles ny i dina händer – i dina ögon
Led mig varsamt framåt

Jag vet inte så mycket
Jag kan inte riktigt
men jag vill lära mig

Lära mig
om dig
av dig
med dig
Lära dig mig

Jag vill att du ska förstå orden i mina ögon
de som aldrig blir sagda
och jag vill ge dig den här längtan
Du vet
Den här som sliter i bröstet
Du vet ju hur det känns

Så sitt med mig
skratta med mig
prata om viktiga saker
eller om musik från längesedan

Ta din hand
den där fina handen längst ut på din vackra arm
och slut den omkring min

Jag är rädd
men med din fina hand omkring min
så ska det nog gå bra

Det här inlägget postades i det som händer inuti, kärlek, lycka, personligt, relationer. Bokmärk permalänken.

Kommentera

